5 Nisan 2010 Pazartesi

Limonlu Cheesecake



Limonlu Cheesecake


Malzemeler;
2 paket burçak bisküvi
100 gr tereyağı
1 paket krem şanti
1 paket limonlu jöle
1 kutu labne peyniri ( Trakya çiftlik)
1 limon kabuğu rendelenmiş
1 limonun suyu


Yapılışı;
Bisküvileri robotta un haline getirin. Tereyağını eritin bisküviyle karıştırıp kelepçeli kalıba bastırarak yayın. 1 kutu krem şantiyi hazırlayın. Labneyi krem şantiye ekleyip çırpın. Jöleyi üzerindeki tarife göre hazırlayın. Krema-peynir karışımına ilave edin. Limon kabuğu ve limon suyunu ekleyip karıştırın.Karışımın görüntüsü hoşunuza gitmeyebilir ama bekleyince çok güzel oluyor. Bisküvi tabanının üzerine yayın. 3 - 4 saat dolapta beklettikten sonra servis yapın. 
Çok pratik ve özellikle yaz için nefis bir tat. Pişmediği için daha çabuk ve kolay hazırlanıyor. 

4 yorum:

  1. Ellerine sağlık çok güzel gözüküyor. Ben de yumurtasız cheesecake'i deneyeceğim :). Ben pınar labne kullanıyordum, trakya daha mı iyi, yada daha mı kıvamlı? Kremşanti yerine krema kullansam nasıl olur sence, daha mı sulu olur?

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık çok güzeeeel..ya ben beceremıyorum cheesecake yapmayı :((( bırde bu tarıfı deneyeceğim.. seni izlemeye alıyorum.benım bloguma beklerim sıcak paylaşımlar için

    YanıtlaSil
  3. krem şanti miktarı ne kadar olacak. bir kutu mu yani iki poşet mi? yoksa bir poşet mi? akşama misafirim var da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 kutu = 2 poşet. Çok geç bir cevap oldu kusura bakmayın.

      Sil